Televizní spot balené vody Rajec vyhrál cenu v Británii

8. 11. 2010 17:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ceny v soutěži zaměřené na inovace v oblasti balených vod byly uděleny 2. listopadu ve skotském Gleneagles v rámci mezinárodního kongresu Global Bottled Water Congress. Reklamní spot využívající počítačovou grafiku zvítězil v kategorii nejlepší televizní kampaně na vodu. M&M o tom informovala Tereza Svěráková z agentury Leagas Delaney, která měla tuto kampaň na starosti. Kampaň proběhla v loňském roce v Česku i na Slovensku. Rajec patří do portfolia společnosti Kofola, která jej razí jako  prémiovou značku.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.