Studenty lapí zbraní sobě vlastní

8. 11. 2010 08:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Literární akademie Josefa Škvoreckého oslovovuje každoročně potenciální studenty na veletrhu škol Gaudeamus 2010. Letos k tomu zvolí brožuru ve stylu novin. Bonusem bude záložka do knihy. Obě merkantilní tiskoviny  z dílny agentury Hlavatý&Partners budou distribuovány jak na veletrhu Gaudeamus, tak během dalších aktivit, kterých se Literární akademie Josefa Škvoreckého  bude účastnit.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.