Nový anglicky psaný týdeník zaměřený na výuku

4. 11. 2010 08:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V Česku začne v příštím roce vycházet nový anglicky psaný společenský týdeník Grow Weekly. Vedle informací o aktuálním společenském a politickém dění se zaměří především na výuku angličtiny. První číslo má vyjít na jaře. Informovala o tom
agentura Green Water, která týdeník k vydání připravuje.
Časopis si bude všímat aktuálního dění v České republice i ve světě. Bude mít také stránky zaměřené na kulturu, ekonomiku, cestování, společnost, sport či na teenagery. „Od anglicky psaných časopisů vycházejících v cizině se bude lišit v tom, že v něm budou témata blízká českým čtenářům,“ řekl šéfredaktor časopisu Petr Heřman.
Týdeník bude vycházet ve třech úrovňových mutacích podle stupně obtížnosti. Úroveň A bude určena čtenářům, kteří s angličtinou teprve začínají. Slovní zásoba používaná v textu tak bude brát ohled na znalosti, které čtenář má, a články budou tištěny v anglické a české verzi. Úroveň C bude určena pro čtenáře, kteří se v angličtině dobře orientují.
Vydavatelé týdeníku počítají s tím, že by se do budoucna mohl rozšířit jako výuková pomůcka na střední školy. Za tím účelem plánují vznik internetových stránek, na které by se ke každému vydání objevovaly úlohy, které budou moci učitelé použít při výuce.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.