NBC odvysílala rozhovor s americkým exprezidentem Bushem

9. 11. 2010 10:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Americká stanice NBC v pondělí večer místního času (úterý brzy ráno SEČ) odvysílala rozhovor s někdejším americkým prezidentem Georgem Bushem mladším. Pořad předcházel dnešní vydání jeho pamětí nazvaných Okamžiky rozhodování (Decision Points). Bush poskytl první podobný rozhovor vůbec poprvé od doby, kdy před dvěma lety opustil prezidentský úřad.
Exprezident v rozhovoru s Mattem Lauerem ujistil o nadále trvajícím přátelství s někdejším viceprezidentem Dickem Cheneyem. Jejich kamarádství utrpělo, když Bush odmítl udělit milost Lewisi Libbymu, který byl odsouzen ke 30 měsícům vězení za křivou výpověď. Libby vedl Cheneymu kancelář.
Exprezident okomentoval také některé chyby, které ve funkci učinil. Zmínil svou pomalou reakci na ničivý hurikán Katrina v roce 2005. Jako další krizový moment označil rozčarování a vztek nad tím, že v Iráku nebyly nalezeny zbraně hromadného ničení. O omluvě za válku nepřemýšlí, protože svět je bez iráckého autokrata Saddáma Husajna určitě lepší, řekl NBC.
Část rozhovoru věnoval také své víře a závislosti na alkoholu. Pít přestal v roce 1986. Lauerovi v této souvislosti řekl, že dokonce ani v těch nejvíce stresových okamžicích svého prezidentství na skleničku nepomyslel.
Bushovy paměti, které se na pulty obchodů dostávají dnes, vyšly nákladem 1,5 milionu výtisků. Podle vydavatelského domu Crown Publishers nejsou memoáry prostým vyprávěním, ale spíš zamyšlením nad klíčovými okamžiky Bushova života.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.