Impuls překročil hranici milionu posluchačů denně

4. 11. 2010 11:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Poslechovost rádií oproti minulým datům mírně vzrostla, ukazují aktuální data výzkumu Radio projekt. Nejposlouchanější celoplošnou stanicí je s 1,046 mil. posluchači denně Rádio Impuls, které si oproti posledním výsledkům polepšilo o 84 tis. lidí. Druhou nejvíce poslouchanou stanicí je Evropa 2, která denně přiláká 944 tis. lidí, což představuje oproti minulým datům nárůst 33 tis. lidí. Třetí je Frekvence 1 s 901 tis. posluchači denně a ta si oproti minulým datům polepšila o 12 tis. posluchačů. Poslechovost navýšil i ČRo1-Radiožurnál, když dosáhl 685 tisíc posluchačů. V meziročním srovnání se však poslechovost celopološných rádií snížila.

Nejposouchanější regionální stanicí je Blaník, jehož poslechovost dosáhla 678 tis. lidí denně, což je o 200 tis. lidí více oproti minulým datům. Za tento nárůst může mj. skutečnost, že je započítáno i Rádio OK (nynější Blaník Východní Čechy). Regionální stanice v meziročním srovnání svou poslechovost navýšily.

 

Zuzana Kartáková

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.