Zakladatel Centrum.cz Bajer investuje do Zoot.cz

26. 10. 2010 09:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Zakladatel serveru Centrum.cz Oldřich Bajer investuje do nákupního portálu Zoot.cz. Pro ČTK to dnes uvedli zástupci firmy, částku nesdělili. Zoot funguje na principu vyžádaného marketingu, kdy uživatele upozorňuje na internetové nabídky zboží, o které mají zájem.
Zoot působí na českém trhu od začátku června, vývojáři server zhruba tři měsíce testovali ve zkušebním provozu. Od září byl portál spuštěn naostro, zatím jej navštívilo přes 530 000 unikátních návštěvníků a v současné době má přes 30 000 pravidelných uživatelů.
Investice má být využita v rámci dalšího vývoje portálu. Bajer bude v Zootu zároveň zastávat roli poradce a pomáhat navazovat strategická partnerství, případně připravovat půdu pro vstupy dalších investorů. Bajer držel v Centrum.cz zhruba čtvrtinu do prosince 2007, kdy většinový podíl ve firmě ceněné na až 2,9 miliardy korun koupil americký fond Warburg Pincus.
Zoot funguje na základě dohody se zákazníkem, o jaká sdělení má zájem a jakou formou chce být informován. Zoot následně za uživatele vybírá a hledá nejlepší nabídky zboží podle jeho preferencí. V současnosti nabízí přes 4700 nabídek denně. Zoot spolupracuje se 130 internetovými obchody z ČR i zahraničí a 200 značkami od 40 výrobců a distributorů.
V Česku existuje několik serverů, které se zabývají vyhledáváním nejvýhodnějších cen zboží, v poslední době začalo na internetu působit také několik portálů nabízejících hromadné slevy. Tržby tuzemských internetových obchodníků podle portálu Srovname.cz letos stoupnou o více než desetinu na 30 miliard korun.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.