Zachariáš točil pro muzeum Ferrari

4. 10. 2010 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

U příležitosti Velké ceny F1, která se pojede v listopadu v Abú Dhabi ve Spojených arabských emirátech, otevře Ferrari v této zemi muzeum automobilismu. Jeho součástí má být i projekční síň s 4k projektorem a s velkým plátnem. Vůbec první film, který se zde představí, realizoval režisér Ivan Zachariáš se svými obvyklými českými spolupracovníky: za kamerou stál Jan Velický, film stříhal Filip Malásek a postprodukci měla na starost česká firma UPP. Zhruba desetiminutový hraný retro film vypráví o prvním závodě Enza Ferrariho, zakladatele značky Ferrari. Ten ve 20. letech minulého století závodil nejprve za značku Alfa Romeo a až tato zkušenost jej přivedla k založení vlastní firmy.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.