Yoplait s Pohlreichem oslovuje profesionální kuchaře

6. 10. 2010 15:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

 

K zviditelnění nového výrobku s sortimentu zakysaných smetan názvem Chef de Creme využije Yoplait své v létě uzavřené partnerství s kuchařem Zdeňkem Pohlreichem. Smetanu s vyšším obsahem tuku hojně užívanou mj. ve Francii, podpoří především trade marketingovými aktivitami jako POS v místě prodeje, plakáty do výloh, woblery a speciální upoutávky přímo na výrobku. Pohlreich se přitom objevuje už i na obalech klasické zakysané smetany od Yoplait. „Cílovou skupinou jsou jak běžné hospodyňky, tak i kuchaři profesionálové, proto komunikaci budeme směřovat dvěma odlišnými kanály i styly.“ naznačuje Petra Dlouhá, Senior Product Manager Yoplait Czech. Hospodyňky bude informovat o rozdílech oproti běžné zakysané smetaně a vzdělávat je v nových trendech při vaření a pečení na inovovaném webu o zakysané smetaně, kde je také k dispozici databáze receptů. Profesionály chce inspirovat novými recepty a tipy, které vznikly ve spolupráci se Zdeňkem Pohlreichem. Jedním z cílů kampaně by přitom mělo být vyvrátit prvotní obavy z vysokého obsahu tuku. „Tuk je základ pro chutné a kvalitní vaření. Čím vyšší obsah tuku zakysaná smetana má, tím méně ji spotřebujete a přitom pokrm bude hutnější a delikátnější“, komentuje Pohlreich.

 

 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.