K zviditelnění nového výrobku s sortimentu zakysaných smetan názvem Chef de Creme využije Yoplait své v létě uzavřené partnerství s kuchařem Zdeňkem Pohlreichem. Smetanu s vyšším obsahem tuku hojně užívanou mj. ve Francii, podpoří především trade marketingovými aktivitami jako POS v místě prodeje, plakáty do výloh, woblery a speciální upoutávky přímo na výrobku. Pohlreich se přitom objevuje už i na obalech klasické zakysané smetany od Yoplait. „Cílovou skupinou jsou jak běžné hospodyňky, tak i kuchaři profesionálové, proto komunikaci budeme směřovat dvěma odlišnými kanály i styly.“ naznačuje Petra Dlouhá, Senior Product Manager Yoplait Czech. Hospodyňky bude informovat o rozdílech oproti běžné zakysané smetaně a vzdělávat je v nových trendech při vaření a pečení na inovovaném webu o zakysané smetaně, kde je také k dispozici databáze receptů. Profesionály chce inspirovat novými recepty a tipy, které vznikly ve spolupráci se Zdeňkem Pohlreichem. Jedním z cílů kampaně by přitom mělo být vyvrátit prvotní obavy z vysokého obsahu tuku. „Tuk je základ pro chutné a kvalitní vaření. Čím vyšší obsah tuku zakysaná smetana má, tím méně ji spotřebujete a přitom pokrm bude hutnější a delikátnější“, komentuje Pohlreich.