VLP rozjíždí projekt NewsLab

5. 10. 2010 14:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vydavatelství regionálních Deníků Vltava-Labe Press chystá nový projekt NewsLab. Dceřiná společnost s tímto názvem se bude věnovat tvorbě infografik, multimediálních speciálů, webových stránek a aplikaci pro mobilní telefony, především pro iPhone a iPad. „Pro novou společnost se nám podařilo získat zkušený tým,“ řekla M&M výkonná ředitelka a členka představenstva VLP Jitka Bosáková. NewsLab povede Matěj Hušek, který v Deníku již dříve pracoval a poslední dva roky působil jako ředitel pro multimédia a šéfredaktor Vizuálně.cz v PPF Media. Spolu s ním do nové firmy přešla desítka novinářů, grafiků a vývojářů. Vydavatelství, které bude jedním z klientů nově založené firmy, si podle člena představenstva VLP Roberta Vukelice od projektu slibuje kromě vylepšení svých elektronických produktů i výnosy z prodeje produktů především zahraničním vydavatelstvím. 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.