Veletrh Svět reklamy

5. 10. 2010 12:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Navzdory poklesu reklamního trhu a doznívající hospodářské krizi se třetího ročníku prezentačního veletrhu firem z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie Svět reklamy 2010 účastní asi osm desítek vystavovatelů, tedy zhruba stejně jako loni. ČTK to řekl předseda představenstva pořadatelské společnosti Omnis Daniel Vaverka s tím, že i počet návštěvníků je minimálně stejný jako před rokem. Veletrh se koná dnes v pražském hotelu Diplomat.
Veletrh je podle Vaverky jednodenní nízkonákladovou akcí s cílem zprostředkovat kontakty mezi firmami z reklamní branže a uživateli reklamy. Vystavovatelé představují novinky, nové nápady, seznamují účastníky s účinností svých médií a předávají podklady a prospekty pro další využití. „Cílem je přinést inspiraci,“ dodal.
Z nových trendů upozornil na elektronizaci reklamních nosičů, která spočívá především v postupném nahrazování klasických papírových plakátů LED diodovými médii. „Reklama je čím dál nápaditější,“ podotkl s poukazem na nabídku reklamních pochutin. Například společnost Event & promotion představila tradiční lázeňské oplatky různých velikostí, tvarů, barev, příchutí a vpečených nápisů, které mohou sloužit firmám jako reklama.
Reklamní trh zaznamenal loni podle informací týdeníku Strategie oproti roku 2008 pokles o 1,8 procenta, z 54,35 miliardy na 53,36 miliardy korun. Zachraňovala jej ovšem inzerce v místě prodeje a inzerce v televizích, které jako jediné rostly.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.