V měsíční sledovanosti televizí si v září nejvíce polepšila Nova. Její podíl na sledovanosti (share) u diváků starších 15 let vzrostl o 2,2 procentního bodu na 32,35 procenta. Dařilo se také Primě, která ve sledovanosti předstihla veřejnoprávní ČT1. Většině ostatních stanic podíl na publiku klesl, nejvíce ztratila Nova Cinema. Vyplývá to ze statistik, které zveřejnily Asociace televizních organizací (ATO) a společnost Mediaresearch.
Průměrná denní sledovanost tuzemských televizních stanic v průběhu září vzrostla o 10 procent, v meziročním srovnání byla o dvě procenta vyšší, uvedla ATO – Mediaresearch.
Z velkých televizních stanic se v minulém měsíci nejméně dařilo veřejnoprávní ČT1, které podíl na sledovanosti klesl o 1,47 procenta na 16,55 procenta. Share Primy se naopak meziměsíčně zvýšil o 1,69 bodu na 18,61 procenta. ČT2 si ve sledovanosti polepšila o 0,19 bodu na 4,66 procenta.
Sportovní ČT4 vzrostl podíl o mírných 0,03 bodu na 2,33 procenta, zpravodajská ČT24 si pohoršila na 3,58 procenta oproti 4,38 procenta před měsícem.
Komerčním digitálním stanicím se v září nedařilo. TV Barrandov klesl share o 0,61 procentního bodu na čtyři procenta, Nově Cinema klesl o 0,67 bodu na 3,45 procenta a Primě Cool se podíl na dospělém publiku snížil na 2,78 procenta oproti 2,87 procenta před měsícem.
Stanicím ve skupině At Media klesl v minulém měsíci podíl na publiku celkově o 0,29 bodu na 2,35 procenta. Skupinu tvoří celkem 13 televizních stanic, nejvyšší share z nich měla v září TV Public, a to 0,3 procenta. Ostatním televizím, kam patří například zpravodajská stanice Z1 či HBO, klesl v září celkový podíl na publiku na 9,21 procenta oproti 9,4 procenta v srpnu.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?