Unilever proti lámání vlasů

11. 10. 2010 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Unilever spustil kampaň na podporu přejmenované řady produktů proti lámání vlasů. S novým názvem Dove Damage Therapy osloví v těchto dnech spotřebitele ve Velké Británii. Kampaň bude trvat až do prosince a pro společnost ji realizuje reklamní agentura Ogilvy. Unilever nedávno za 2,3 miliardy liber koupil značky americké kosmetické firmy Alberto Culver. Tím rozšíří své portfolio o další produkty z vlasové kosmetiky a péče o tělo.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.