Tři z největších televizních společností v USA zablokovaly 22. října firmě Google přístup k jejich programům z jeho nové služby Google TV. Zprávy z médií potvrdila tisková oddělení společností Walt Disney a NBC Universal. Do skupiny Disney patří sítě ABC a ESPN. Internetovému gigantu se tak komplikuje plán, jak vstoupit do televizí spotřebitelů. Důvod postupu televizních společností zpráva neuvádí.
Google TV je v USA dostupná od tohoto měsíce. Služba spotřebitelům zajišťuje přístup k internetu přes televizní obrazovku. Je součástí televizorů od společností Sony a Logitech International, napsala agentura Reuters.
V Evropě a Asii si zájemci o televizory od Sony s Google TV budou muset počkat nejméně rok, uvedla ve čtvrtek Sony. Přístroje, které Sony vyvinula spolu s Googlem, šly v USA do prodeje minulý týden s doporučenou maloobchodní cenou 600 až 1400 dolarů (10 600 až 24 720 Kč).
Podle listu Wall Street Journal nedovolila ke svým programům přístup z Google TV ani společnost CBS. Ta se k tomu odmítla vyjádřit. O zablokování přístupu ke svým materiálům uvažuje i Fox ze skupiny News Corp. Rozhodnutí o tom ale nepadlo, uvedl informovaný zdroj.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?