Sony zvolilo Grey

11. 10. 2010 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Sony pověřilo na rok 2011 globální kampaní na podporu televizí Bravia agenturu Grey. Ta vyhrála v tendru nad Saatchi & Saatchi, BBDO a Dentsu. Sony bude i nadále pokračovat v Evropě s agenturou Anomaly, Grey ale bude zodpovědná za všechny klíčové trhy globálně. Anomaly vytvořila pro Bravii kampaň, kterou společnost Sony spustila v dubnu letošního roku v Evropě. Tou nahradila předchozí kampaň s barevnými balonky agentury Falon.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.