SABMiller podporuje lokálnost

11. 10. 2010 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Advertising Age

Pivovarnická skupina SABMiller realizovala výzkum mezi svými marketingovými manažery v 75 zemích, kde má své zastoupení. Důvodem bylo určit další marketingovou strategii skupiny. Vyšlo jí, že nejvhodnější cestou bude nadále podpora lokálních značek a místních zvyklostí, na rozdíl od hlavního konkurenta Anheuser-Busch InBev, který všude razí značku Budweiser. SABMiller má nyní 11,8 % globálního trhu, A-B InBev 18,8 %.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.