Ředitelkou televize Markíza Ťapáková

20. 10. 2010 08:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Novou generální ředitelkou nejsledovanější slovenské televize Markíza se stala dosavadní šéfka jejího marketingového centra Zuzana Ťapáková. Uvedl to portál Sme.sk. Televize Markíza to později potvrdila.
Předchozí generální ředitel Václav Mika z televize Markíza nedávno na vlastní žádost odešel. Ťapáková podle portálu pracuje v Markíze od jejích počátků, na starosti měla propagaci a strategické plánování image televize. Ťapáková vystudovala divadelní a filmovou vědu na Vysoké škole múzických umění, kde rovněž přednášela dějiny divadla. Později pracovala ve Slovenském rozhlase a v reklamních agenturách.
„Mojí hlavní prioritou je posílit vedení televize Markíza, rozvíjet televizi Doma (tedy druhý kanál Markízy), iniciovat nové mediální aktivity, podporovat naše klienty v dosahování jejich cílů, ale především přinášet našim divákům i nadále kvalitní program, který očekávají,“ uvedla Ťapáková.
Po Mikově odchodu se CME podle portálu rozhodovala mezi Ťapákovou a například i šéfem zpravodajství a publicistiky Markízy Tiborem Búzou. Nabídku prý dostal také ředitel druhé nejsledovanější slovenské televize Joj František Borovský.
Televize Markíza nyní ztrácí diváky a údajně je na tom hůř i po finanční stránce. Společnost CME vlastní rovněž českou televizi Nova. Firma působí také v Bulharsku, Chorvatsku, Rumunsku a Slovinsku.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.