Novou generální ředitelkou nejsledovanější slovenské televize Markíza se stala dosavadní šéfka jejího marketingového centra Zuzana Ťapáková. Uvedl to portál Sme.sk. Televize Markíza to později potvrdila.
Předchozí generální ředitel Václav Mika z televize Markíza nedávno na vlastní žádost odešel. Ťapáková podle portálu pracuje v Markíze od jejích počátků, na starosti měla propagaci a strategické plánování image televize. Ťapáková vystudovala divadelní a filmovou vědu na Vysoké škole múzických umění, kde rovněž přednášela dějiny divadla. Později pracovala ve Slovenském rozhlase a v reklamních agenturách.
„Mojí hlavní prioritou je posílit vedení televize Markíza, rozvíjet televizi Doma (tedy druhý kanál Markízy), iniciovat nové mediální aktivity, podporovat naše klienty v dosahování jejich cílů, ale především přinášet našim divákům i nadále kvalitní program, který očekávají,“ uvedla Ťapáková.
Po Mikově odchodu se CME podle portálu rozhodovala mezi Ťapákovou a například i šéfem zpravodajství a publicistiky Markízy Tiborem Búzou. Nabídku prý dostal také ředitel druhé nejsledovanější slovenské televize Joj František Borovský.
Televize Markíza nyní ztrácí diváky a údajně je na tom hůř i po finanční stránce. Společnost CME vlastní rovněž českou televizi Nova. Firma působí také v Bulharsku, Chorvatsku, Rumunsku a Slovinsku.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?