První mobilní telefony s Windows Phone 7 na českém trhu 21. října

12. 10. 2010 10:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

První mobilní telefony s novým operačním systémem Windows Phone 7 se na českém trhu objeví 21. října. Oznámila to česká pobočka společnosti Microsoft.
Telefony Windows Phone 7 začnou v Česku postupně nabízet čtyři výrobci, společnosti HTC, LG, Samsung a Dell. Do své nabídky je plánují do konce roku zařadit i dva mobilní operátoři. Společnost T-Mobile se chystá svou nabídku rozšířit o zařízení Samsung Omnia 7, společnost Telefónica O2 plánuje do svého portfolia zařadit jeden z modelů HTC.
„Nároky uživatelů na mobilní telefony se mění. Dříve se více zajímali o vlastnosti samotného telefonu, dnes chtějí mít především co nejrychlejší přístup k funkcím a informacím, které považují za nejdůležitější, a to jak pracovním, tak i soukromým. Windows Phone 7 z těchto potřeb uživatelů vycházejí a umožňují jim řešit jejich každodenní úkoly mnohem rychleji a efektivněji než dříve,“ uvedl manažer mobilních řešení Microsoftu René Keyzlar.
Základem nového systému Windows Phone 7 je úvodní obrazovka, která je uspořádána do takzvaných Live Tiles. Ty se samy průběžně aktualizují a uživatelům tak neustále poskytují aktuální přehled o zmeškaných hovorech, nepřečtených SMS/MMS zprávách a e-mailech nebo nadcházejících schůzkách. Každý si navíc může úvodní obrazovku přizpůsobit svým potřebám. Z úvodní obrazovky je možné rychle přistupovat do tematicky zaměřených sekcí, tzv. hubs. Jeden hub v sobě například zahrnuje kontakty z adresáře i Facebooku, druhý umožňuje hraní her a třetí přehrávání hudby a videa.
Windows pro mobily budou mít podle analytické firmy Gartner letos podíl na trhu kolem pěti procent. Vedoucí Symbian má okolo 40 procent, na dalších místech jsou Android a RIM, které mají přes 17 procent.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.