Pepsi rozšíří v příštím roce do celé Evropy svoji globální kampaň Refresh Project. Její české zpracování s názvem Osvěž svůj svět, v níž značka vyzývala ke kreativnímu zpracování zastávek, byla pro Evropu pilotním trhem. Nyní vytváří Pepsi jednotný evropský koncept komunikace. Inspiruje se americkou kampaní, jež je postavená více na CSR, tak i tou českou, ve které se zase více pracovalo s angažováním spotřebitelů. Koncept bude Pepsi lokalizovat podle potřeby jednotlivých trhů či zemí. Česká Pepsi bude v komunikačních aktivitách na téma „změň, co se ti nelíbí“ nadále pokračovat, o podobě kampaně se nyní jedná. „Už to nebudou kreativní zastávky. Těch jsme v roce jedna využili k fyzické artikulaci myšlenky kampaně,“ říká Bronislav Matyšek, marketingový ředitel Pepsi. „Po celou dobu kampaně sdílíme poznatky s ostatními trhy,“ popisuje Matyšek míru angažování se v tvorbě celoevropského konceptu.
Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy
Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.