Pepsi z ČR do celé Evropy

4. 10. 2010 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pepsi rozšíří v příštím roce do celé Evropy svoji globální kampaň Refresh Project. Její české zpracování s názvem Osvěž svůj svět, v níž značka vyzývala ke kreativnímu zpracování zastávek, byla pro Evropu pilotním trhem. Nyní vytváří Pepsi jednotný evropský koncept komunikace. Inspiruje se americkou kampaní, jež je postavená více na CSR, tak i tou českou, ve které se zase více pracovalo s angažováním spotřebitelů. Koncept bude Pepsi lokalizovat podle potřeby jednotlivých trhů či zemí. Česká Pepsi bude v komunikačních aktivitách na téma „změň, co se ti nelíbí“ nadále pokračovat, o podobě kampaně se nyní jedná. „Už to nebudou kreativní zastávky. Těch jsme v roce jedna využili k fyzické artikulaci myšlenky kampaně,“ říká Bronislav Matyšek, marketingový ředitel Pepsi. „Po celou dobu kampaně sdílíme poznatky s ostatními trhy,“ popisuje Matyšek míru angažování se v tvorbě celoevropského konceptu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení