Ota Jirgl jde z Nestlé do ppm factum

11. 10. 2010 12:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

 

Do výzkumné a fieldmarketingové agentury ppm factum nastoupil Otakar Jirgl. Od října zastává funkci „Associate Partner“. Posledních jedenáct let působil Jirgl v marketingu Nestlé, nejprve v ČR, poté ve švýcarské centrále a následně v Nestlé Rusko. Od roku 2008 řídil marketing cukrovinek v Nestlé Česko z pozice Business Executive Manager Confectionery, naposledy v divizi nečokoládových cukrovinek. V Nestlé nyní marketing cukrovinek kompletně zastřešuje Karsten Kühme. 

 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.