Podle aktuálních výsledků výzkumu americké asociace pro venkovní reklamu OAAA podporuje digitální billboardy naprostá většina americké veřejnosti. Průzkum ukázal, že 80 % dospělých v USA věří, že digitální billboardy jsou užitečné, a 76 % lidí nesouhlasí s pokusy o jejich zákaz. Plochy více podporují mladší lidé. Téměř dvě třetiny spotřebitelů (63 %) se řídí informacemi z billboardů, např. při zjišťování informací o ubytování, stravování či o turistických zajímavostech. Mezi města, kde jsou digitální billboardy zakázané, patří např. Denver, Durham, Houston a Kansas City. Nejčastějším argumentem vlád proti nosičům je snaha o zvýšení bezpečnosti provozu a zachování stylu architektury měst.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?