Občané proti zákazu billboardů

11. 10. 2010 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

DPD s agenturou Realness uspěly na evropských SABRE Awards

Ze 13 nominovaných českých projektů v evropské PR soutěž SABRE Awards získala cenu kampaň cílená na kurýry DPD.

Reklama
SDG

Podle aktuálních výsledků výzkumu americké asociace pro venkovní reklamu OAAA podporuje digitální billboardy naprostá většina americké veřejnosti. Průzkum ukázal, že 80 % dospělých v USA věří, že digitální billboardy jsou užitečné, a 76 % lidí nesouhlasí s pokusy o jejich zákaz. Plochy více podporují mladší lidé. Téměř dvě třetiny spotřebitelů (63 %) se řídí informacemi z billboardů, např. při zjišťování informací o ubytování, stravování či o turistických zajímavostech. Mezi města, kde jsou digitální billboardy zakázané, patří např. Denver, Durham, Houston a Kansas City. Nejčastějším argumentem vlád proti nosičům je snaha o zvýšení bezpečnosti provozu a zachování stylu architektury měst.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.