250 hudebních kapel se registrovalo na webu coffeebreaks.cz za první měsíc, kdy běží nová kampaň Starter. Web, který pro značku Nescafé od srpna kompletně realizuje agentura Klak & Son, dostal nový hudební obsah. Začínající kapely z České a Slovenské republiky tu mohou zaregistrovat své krátké profily a ukázky z tvorby. Zatím nahrály dvacet hodin hudby. Registrace kapel probíhá až do konce října. Vítěze zvolí odborná porota. Hraje se mj. o hudební nástroje v hodnotě 50 tisíc Kč, roční kurz zpěvu. Hlasování se účastní i fanoušci na webu, v semifinále budou moci hodnotit osm kapel během jejich živých vystoupení 12. ledna a následně ze záznamů umístěných opět na webu. Finále se chystá na únor. Vítěz fanoušků bude moci nahrát vlastní singl a videoklip. Komunikace probíhá hlavně přes partnery soutěže, tedy rádio Kiss a televizní stanice Óčko a Music Box. Na těchto kanálech bude také nasazen vítězný singl a klip.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).