Nescafé si zvolí vlastní superstar

4. 10. 2010 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

250 hudebních kapel se registrovalo na webu coffeebreaks.cz za první měsíc, kdy běží nová kampaň Starter. Web, který pro značku Nescafé od srpna kompletně realizuje agentura Klak & Son, dostal nový hudební obsah. Začínající kapely z České a Slovenské republiky tu mohou zaregistrovat své krátké profily a ukázky z tvorby. Zatím nahrály dvacet hodin hudby. Registrace kapel probíhá až do konce října. Vítěze zvolí odborná porota. Hraje se mj. o hudební nástroje v hodnotě 50 tisíc Kč, roční kurz zpěvu. Hlasování se účastní i fanoušci na webu, v semifinále budou moci hodnotit osm kapel během jejich živých vystoupení 12. ledna a následně ze záznamů umístěných opět na webu. Finále se chystá na únor. Vítěz fanoušků bude moci nahrát vlastní singl a videoklip. Komunikace probíhá hlavně přes partnery soutěže, tedy rádio Kiss a televizní stanice Óčko a Music Box. Na těchto kanálech bude také nasazen vítězný singl a klip.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.