Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

NEJLEPŠÍ z českých blogů

Redakce MAM4. 10. 2010

Tunel Blanka je od počátku jeden velký šlendrián… S komunikací to samozřejmě souvisí celkově, prakticky celá komunikace kolem tohoto projektu je od začátku špatně. Nicméně dnes bych si chtěl povšimnout takové drobnosti, zdánlivé banality, která však vypovídá o mnohém. Kolem stavby je ohrada z plechových dílů… Momentálně velkou část zabírají dva kreslené seriály, jeden na téma pražských přívozů a jeden na téma sportování v pražských parcích… Ale ouha. Tomu, kdo komiksy instaloval, se ani v jednom případě nepodařilo vyvěsit obrázky ve správném pořadí. Takže příběhy jaksi nedávají smysl. No jo, pokud někdo nedokáže seřadit ani obrázky podle smyslu, těžko po něm můžeme chtít, aby označil průchod pro chodce. Natož aby zadával náročnou stavbu.

http://blog.konektor.biz/

Skupinová sleva je v zásadě dobrý nápad. Pokud například potřebuji rychle dostat zákazníky do obchodu nebo restaurace, tak je to velice účinný způsob. Má to ale ne háčky, ale přímo háky. Příklad: kosmetické studio nabídne slevu ve výši 50 %. Slevomatu (nebo jinému portálu) musí dát další slevu. A to nejméně 20%, ale spíše víc. Takže prodává službu za zlomek původní ceny. Už to samo o sobě není žádná výhra, ale spíš pěkný průšvih. Sleva však zafunguje a během pár dnů se prodá například 1000 poukazů (nic nereálného) na kosmetické služby. Zdá se to být skvělé. Není. Jsem zvědav, co s tím v tom studiu udělají, až lidé začnou chodit a dožadovat se služby se slevou. Jednak jsou bez zisku (kosmetička to zadarmo dělat nebude, spotřeba přípravků se zvýší, musí se svítit atd.). Za druhé je velice pravděpodobné, že nezvládnou nápor zákazníků. Někteří tedy naštvaně odejdou, jiným bude poskytnuta služba v mnohem horší kvalitě než obvykle, stálí zákazníci nebudou chtít čekat. A výsledek? Ztráta důvěry, zákazníků, peněz.

Viktor Janouch, http://www.biker600.com/blog

×

V češtině vyšla kniha o email marketingu

Starší článek

Noc reklamožroutů představí na 500 spotů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unsplash.com / Xavi Cabrera

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více