NEJLEPŠÍ z českých blogů

4. 10. 2010 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tunel Blanka je od počátku jeden velký šlendrián… S komunikací to samozřejmě souvisí celkově, prakticky celá komunikace kolem tohoto projektu je od začátku špatně. Nicméně dnes bych si chtěl povšimnout takové drobnosti, zdánlivé banality, která však vypovídá o mnohém. Kolem stavby je ohrada z plechových dílů… Momentálně velkou část zabírají dva kreslené seriály, jeden na téma pražských přívozů a jeden na téma sportování v pražských parcích… Ale ouha. Tomu, kdo komiksy instaloval, se ani v jednom případě nepodařilo vyvěsit obrázky ve správném pořadí. Takže příběhy jaksi nedávají smysl. No jo, pokud někdo nedokáže seřadit ani obrázky podle smyslu, těžko po něm můžeme chtít, aby označil průchod pro chodce. Natož aby zadával náročnou stavbu.

http://blog.konektor.biz/

Skupinová sleva je v zásadě dobrý nápad. Pokud například potřebuji rychle dostat zákazníky do obchodu nebo restaurace, tak je to velice účinný způsob. Má to ale ne háčky, ale přímo háky. Příklad: kosmetické studio nabídne slevu ve výši 50 %. Slevomatu (nebo jinému portálu) musí dát další slevu. A to nejméně 20%, ale spíše víc. Takže prodává službu za zlomek původní ceny. Už to samo o sobě není žádná výhra, ale spíš pěkný průšvih. Sleva však zafunguje a během pár dnů se prodá například 1000 poukazů (nic nereálného) na kosmetické služby. Zdá se to být skvělé. Není. Jsem zvědav, co s tím v tom studiu udělají, až lidé začnou chodit a dožadovat se služby se slevou. Jednak jsou bez zisku (kosmetička to zadarmo dělat nebude, spotřeba přípravků se zvýší, musí se svítit atd.). Za druhé je velice pravděpodobné, že nezvládnou nápor zákazníků. Někteří tedy naštvaně odejdou, jiným bude poskytnuta služba v mnohem horší kvalitě než obvykle, stálí zákazníci nebudou chtít čekat. A výsledek? Ztráta důvěry, zákazníků, peněz.

Viktor Janouch, http://www.biker600.com/blog

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.