Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Na on-line trh vstupuje mojeID

Redakce MAM11. 10. 2010

V úterý 26. října spustí společnost CZ.Nic nový produkt mojeID, který představuje jednotné přihlašování pro webové služby. Jeho zavedení podpoří od 1. listopadu reklamní kampaň, zaměřená jak na poskytovatele těchto služeb, tak na koncové uživatele. M&M to potvrdil Pavel Tůma z CZ.Nic.

Produkt mojeID je v podstatě obdobou mezinárodní služby OpenID, která umožňuje používat jednotné přihlašovací jméno a heslo pro různé druhy internetových obchodů, aukcí, bankovnictví a podobně. K webovým stránkám podporujícím danou službu se pak uživatel nepřihlašuje přímo, ale přes tuto službu, kde vyplní vždy pouze svou přezdívku. Služba sama ověří jeho totožnost a pustí jej do systému.

Reklamní kampaň podporující novou službu poběží v tisku, v outdooru a na internetu, přičemž se připravuje i speciální komunikace pro komunitní sítě, kde mimo jiné vznikne facebookový profil virtuálního zaměstnance CZ.Nic. Kampaň řídí agentura Scholz & Friends, mikrostránku projektu realizuje společnost Nýdrle Digital. PR agentura Boooster bude mít na starosti komunikaci v sociálních sítích a digitální PR.

×

Top vánoční dárky

Starší článek

Obchodníci zahájí vánoční prodej už v říjnu a chystají slevy

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více