Na on-line trh vstupuje mojeID
V úterý 26. října spustí společnost CZ.Nic nový produkt mojeID, který představuje jednotné přihlašování pro webové služby. Jeho zavedení podpoří od 1. listopadu reklamní kampaň, zaměřená jak na poskytovatele těchto služeb, tak na koncové uživatele. M&M to potvrdil Pavel Tůma z CZ.Nic.
Produkt mojeID je v podstatě obdobou mezinárodní služby OpenID, která umožňuje používat jednotné přihlašovací jméno a heslo pro různé druhy internetových obchodů, aukcí, bankovnictví a podobně. K webovým stránkám podporujícím danou službu se pak uživatel nepřihlašuje přímo, ale přes tuto službu, kde vyplní vždy pouze svou přezdívku. Služba sama ověří jeho totožnost a pustí jej do systému.
Reklamní kampaň podporující novou službu poběží v tisku, v outdooru a na internetu, přičemž se připravuje i speciální komunikace pro komunitní sítě, kde mimo jiné vznikne facebookový profil virtuálního zaměstnance CZ.Nic. Kampaň řídí agentura Scholz & Friends, mikrostránku projektu realizuje společnost Nýdrle Digital. PR agentura Boooster bude mít na starosti komunikaci v sociálních sítích a digitální PR.