Muzeum láká na samuraje

4. 10. 2010 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nový on-line spot pro Národní muzeum od agentury Euro RSCG Prague se dostal koncem září mezi pět nejlepších reklam, které každý týden vybírá mezinárodní server AdForum. Spot propaguje výstavu Gejša a samuraj. Agentura láká i na další výstavy muzea: konkrétně připravila originální pozvánky pro výstavu Staré pověsti české. „Na spotu Gejša a samuraj je zajímavé, že jsme ho netočili, koupili jsme použitý záběr z fotobanky Getty Images a jen jsme ho upravili,“ říká kreativní ředitel Euro RSCG Eda Kauba. Mediální plán si zařizuje muzeum samo.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.