Modrá pyramida se změnila

11. 10. 2010 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Modrá pyramida stavební spořitelna (MP) spouští první reklamu v novém konceptu. Opouští symbol rodinky a psa Mopyho, který bude v budoucnu využíván pouze ve spojitosti s dětskými produkty, nově zdůrazňuje logo v podobě pyramidy. První kampaň s novým sloganem MP „Vezměte to za dobrý konec“ běží do poloviny prosince v TV, rádiu, na webu MP, formou bannerů na internetových prohlížečích, CLV a také POS materiály. (Podrobnosti o novém komunikačním konceptu MP na str. XX)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.