Martin Sorrell vystoupil na Forum Media 2010

25. 10. 2010 17:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Martin Sorrell, chief executive největší komunikační sítě na světě WPP přijel poprvé do České republiky, do Prahy přitom zavítal ještě jako student před 45 lety. Vystoupil na prvním dni konference Forum Media před plným sálem na Žofíně a představil svůj globální pohled na vývoj trhu reklamy a marketingu. Region střední a východní Evropy označil jako jeden z nejperspektivnějších z hlediska rozvoje aktivit WPP. Upozornil mj. na to, že oblast reklamy má hodně co dohánět v  oblasti rekrutování nových talentů. Musíme rekrutovat více systematicky, jinak nebude reklama prosperovat, řekl Sorrell. Firmy skupiny WPP mají přes 2400 poboček po celém světě. Na otázku, jak se od  sebe odlišují navzájem jednotlivé značky agentur Sorrel mj.přiznal, že klientům je jedno, jaké značky pro ně pracují, především chtějí nejlepší lidi. M&M přináší rozhovor s Martinem Sorrellem (na snímku vpravo) v příštím čísle, které vychází 1.11.2010.

Na Forum Media dnes vystoupil také Peter Kelemen, původem Slovák, který má aktuálně ve společnosti Procter & Gamble na starosti řízení části portfolia P&G v regionu střední a východní Evropa, Afrika a Střední východ. Podle jeho poznatků jsou zákazníci v našem regionu v mnoha ohledech srovnatelní s těmi na západ od našich hranic, z hlediska kupní síly se vyrovnají v mnohém např. Itálii. Např. Češi jsou ale odlišní v tom, že jsou více ochotní zkoušet nové produkty a jsou ochotní změnit své zvyky. V každé kategorii je spotřebitel ochotný utratit více, když mu nabídnete přidanou hodnotu, říká Peter Kelemen v rozhovoru pro M&M, který vychází v příštím čísle.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.