Na Forum Media dnes vystoupil také Peter Kelemen, původem Slovák, který má aktuálně ve společnosti Procter & Gamble na starosti řízení části portfolia P&G v regionu střední a východní Evropa, Afrika a Střední východ. Podle jeho poznatků jsou zákazníci v našem regionu v mnoha ohledech srovnatelní s těmi na západ od našich hranic, z hlediska kupní síly se vyrovnají v mnohém např. Itálii. Např. Češi jsou ale odlišní v tom, že jsou více ochotní zkoušet nové produkty a jsou ochotní změnit své zvyky. V každé kategorii je spotřebitel ochotný utratit více, když mu nabídnete přidanou hodnotu, říká Peter Kelemen v rozhovoru pro M&M, který vychází v příštím čísle.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).