Levi’s otevře do konce roku v ČR a SR osm obchodů

19. 10. 2010 08:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Levi’s, která patří mezi největší světové výrobce džínsů, do konce letošního roku rozšíří prodejní síť v Česku a na Slovensku o dalších osm obchodů. Firma Levi’s tak v závěru roku 2010 bude mít na českém a slovenském trhu k dispozici bezmála 150 prodejen.
„Nové obchody otevřeme v některém z obchodních center, případně na prémiové lokalitě v centru většího města. Vedle vlastních prodejen chceme i nadále budovat síť franšízových poboček, které provozují samostatní podnikatelé,“ sdělil Miroslav Kubricht, který řídí prodej značky Levi’s v Česku, na Slovensku a v části jižní Evropy.
V první polovině letošního roku společnost Levi’s v Česku a na Slovensku otevřela devět nových prodejen a její tržby meziročně vzrostly o 23 procent. „Počítáme s udržením tohoto tempa růstu i ve druhém pololetí. Za celý rok očekáváme meziroční zvýšení tržeb o 22 procent,“ podotkl Kubricht.
Firma Levi Strauss & Co. byla založena v roce 1853 a do Evropy začala dovážet první džínové zboží v roce 1957. Nyní Levi Strauss & Co. působí ve 110 zemích světa a zaměstnává přes 10.500 lidí. Své oděvy prodává ve více než 1500 značkových prodejnách a v dalších více než 55.000 obchodů. V České republice a na Slovensku značka působí od roku 1993 a je součástí východoevropské divize firmy.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.