Letos má padnout rekord v návštěvnosti kin

4. 10. 2010 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Počet návštěvníků českých kin a multikin se zvyšuje. Data zastupitelství CineXpress za letošní leden až srpen hovoří o 25% nárůstu oproti loňsku, u Palace Cinemas jde o 23% zvýšení návštěvnosti a u Cinema City o 18% růst. Předpokládá se i silný konec roku, mělo by tak dojít k překonání rekordu návštěvnosti z roku 2008. Do kin a multikin po celé ČR by letos mělo dorazit necelých 14 mil. lidí.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.