Kampaň na mléko bez značek

18. 10. 2010 13:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Kampaň na podporu spotřeby mléka od agentury aPRiori bude zahrnovat PR i inzerci. Kvůli financování z EU je omezená tím, že nemůže podporovat konkrétní značky. Na financování projektu se bude podílet vlastními zdroji i Agrární komora a SZIF. Kampaň má mj. pozitivně vyvážit některé dosavadní aktivity členů komory jako opakované vylévání mléka na protest proti nízkým cenám. V on-line a printu se objeví tématické seriály cílené na ženy, resp. rodiny s dětmi. Na internetu budou kromě reklamy i sponzoring soutěží a tématická diskusní fóra. V restaurací a obchodních centrech po celé ČR budou promotéři od příštího roku nabízet ochutnávky mléka a mléčných produktů.


 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.