Forum Media: Jak se inspirovat za hranicemi

27. 10. 2010 15:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.

Reklama
SDG

„Praha nemusí být zrovna Amsterdamem střední Evropě, stačí když bude jednoduše sama sebou. Čím více jste otevření a propojení se zbytkem světa, tím více povzbudíte kreativitu. Tím budete také úspěšnější,“ vzkázal Brian Elliott z agentury Amsterdam Worldwide ve videu, které natočil pro Forum Media. Jeho agentura nedávno vyhrála stříbro v letošní Euro Effie za kampaň „The Legend of Akhtamar“ pro Pernod-Ricard a také zlato na Cannes Lions. Věnoval se tomu, jak se Amsterdamu podařilo stát se „evropskou líhní“ nezávislých kreativních agentur a po Londýnu druhým největším tvůrčím centrem v Evropě. Diskuse se pak zaměřila na to, zda by se něco podobného mohlo povést i v Praze a podle čeho se zadavatelé rozhodují, když zvažují, zda svou zakázku svěřit globální síti či lokální agentuře. Richard Hunt se pak pozastavil nad určitou uzavřeností českého trhu, kterou prý jinde nepozoruje. „Všechno záleží na tvůrčím talentu, síle myšlenky a na pochopení místních potřeb, ale nadaní lidé nemusí pocházet ze země, pro kterou právě pracujete. Se správnými lidmi na správných místech můžete pracovat pro jakoukoli značku kdekoli po Evropě. Proč se to neděje na českém trhu? Podle mě se většina českých klientů zaměřuje na české agentury. Proč je tento trh méně otevřený než jiné, je mi záhadou,“ poznamenal Hunt. Tom Verhaegen, šéf marketingu Plzeňského Prazdroje a další účastník panelu přiznal, že mu nezáleží na tom, kde agentura sídlí. Česká agentura by tak teoreticky mohla pracovat pro mezinárodního klienta jako je SAB Miller. Zároveň zdůraznil, že u lokální značky jako je Gambrinus preferoval agenturu, která mu zajistí český tým. Přinášíme také vzkaz Rogera Stighalla ze švédské agentury North Kingdom, který v panelu zazněl.



Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.