Deník Blesk vyjde ve 3D

18. 10. 2010 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Prvním tuzemským celostátním deníkem, který vyzkouší 3D technologii, bude bulvární deník Blesk vydavatelství Ringier ČR. Ve 3D vydání by mělo vyjít několik redakčních stran (cca 5) a zadavatelé budou mít rovněž možnost 3D inzerce. Trojrozměrné vydání je naplánováno na přelom listopadu a prosince a kromě deníku Blesk se má týkat rovněž Nedělního Blesku a také časopiseckého suplementu Blesk magazín. Vydavatelství se chystá toto speciální vydání podpořit masivní reklamou (celoplošné TV, celoplošná rádia, selfpromo, crosspromo). Ceník 3D inzerce se bude odvíjet od platného ceníku titulů skupiny Blesk.

Vydavatelství Ringier už má s 3D vydáním zkušenosti. Na Slovensku totiž Ringier už letos v létě představil ve 3D formátu svůj bulvární deník Nový čas. Ve 3D formátu, který v současnosti zkouší světoví vydavatelé stále častěji, vyšly i další bulvární deníky – z těch nejvýznamnějších britský The Sun a německý Bild.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.