Chybět letos na Forum Media se určitě nevyplatí
Už jsem si myslel, že první den konference Forum Media je hotový, když k tomu přišel moderátor Josef Havelka a celé to přestavěl. Musíme konfrontovat Martina Sorrella se středoevropskou realitou. “Je třeba být připravený, je opravdu hodně dobrý,” říkal Josef. A já mu oponoval, že proti němu bude stát silná parta. Juraj Vaculík, který mi minulý týden mimo jiné prozradil, že jedna z jejich kampaní již běží ve třiceti zemích po celém světě a v Číně otevírají již druhou pobočku. Kamil Vacek z HTC, který si opravdu servítky nebere a rozhodně není zastáncem “jednotného přístupu k reklamě”. Tuto skupinu pak podle všeho doplní ještě zástupce hodně velkého globálního zadavatele, který nedávno držel přednášku na téma – skutečné slabé stránky regionu střední a východní Evropy. Odpoledne se pak bude mluvit o Facebooku a nových možnostech nákupu reklamy v médiích. Zkrátka stojí za to sledovat www.e-forummedia.cz. A také se přihlásit.
Daniel Köppl
šéfredaktor
Sorrell je silný kalibr. Musíme proti němu postavit to nejlepší, co nám region nabízí.
Podobné zprávy
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Poslední šance na přihlášku do Cannes Lions je právě teď!
Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe
