Bubny mají Bison a Burnett

11. 10. 2010 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Festival Golden Drum ve slovinské Portoroži skončil z českého pohledu úspěchem dvou agentur. Zlato po loňském úspěchu obhájila agentura Bison & Rose se svým projektem Absurdita roku, jehož partnerem jsou Hospodářské noviny. Anticenu dostávají byrokratická nařízení (např. kniha jízd), která komplikují život podnikatelům. Stříbro si odváží Leo Burnett Praha za ambientní Samsung Orchestra, složený z výrobků této firmy a zvuků, které vydávají (na obr.). Těleso koncertovalo letos v létě na hudebním festivalu v Českém Krumlově v rámci sponzoringu Samsungu. V shortlistech kategorií, jejichž výsledky se vyhlašovaly v sobotu, už české agentury nefigurovaly. Case study těchto projektů a další vítěze z festivalu naleznete na www. mam.cz.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.