Festival Golden Drum ve slovinské Portoroži skončil z českého pohledu úspěchem dvou agentur. Zlato po loňském úspěchu obhájila agentura Bison & Rose se svým projektem Absurdita roku, jehož partnerem jsou Hospodářské noviny. Anticenu dostávají byrokratická nařízení (např. kniha jízd), která komplikují život podnikatelům. Stříbro si odváží Leo Burnett Praha za ambientní Samsung Orchestra, složený z výrobků této firmy a zvuků, které vydávají (na obr.). Těleso koncertovalo letos v létě na hudebním festivalu v Českém Krumlově v rámci sponzoringu Samsungu. V shortlistech kategorií, jejichž výsledky se vyhlašovaly v sobotu, už české agentury nefigurovaly. Case study těchto projektů a další vítěze z festivalu naleznete na www. mam.cz.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).