BP přece jen hlavu komunikace potřebuje

14. 10. 2010 16:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V době ,,pokatastrofické“ se BP začíná zamýšlet nad zlepšním komunikace firmy. Plánuje restrukturalizaci komunikace firmy včetně najmutí nového ředitele komunikace. Podle PR Weeku se právě BP nachází ve fázi porad s konzultačními firmami nad potřebnými změnami v oblasti komunikace. Vybraní komunikační ředitelé – někteří pracují také pro konkurenční firmy – sídlící v Londýně nebo Paříži jsou oslovováni s nabídkou zaujmout pozici nového ředitele komunikace BP.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.