Bonnier posiluje on-line

11. 10. 2010 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Švédská mediální skupina Bonnier oznámila sloučení svého výzkumného a digitálního oddělení. Cílem tohoto rozhodnutí je posílit obchodní vývoj v digitálních médiích. Děje se tak poté, co Bonnier v USA spustil Mag+, digitální magazín pro iPad a e-reader. Připravuje se tak na zahájení prodeje iPadu v severských zemích.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení