Síť Y&R Brands oficiálně oznámila přejmenování výhradní agentury pro klienta Vodafone Y&R Czech Republic na Team Red a představila model jejího fungování. Agentura bude navzdory trendu vše integrovat rozdělena na dvě části – nadlinkovou a podlinkovou. Každá má samostatné vedení, která budou podléhat jednomu řediteli. Konkrétní jména odmítl Petr Havlíček, ředitel Y&R Brands, uvést. „Team Red je samostatná agentura v rámci sítě vyhrazená pouze jednomu klientovi. Něco podobného mělo Leo Burnett pro Tesco, ale tam se ovšem jednalo o divizi agentury,“ vysvětluje nový model Petr Havlíček. Pod novým názvem pracuje Team Red sice už několik týdnů, agentura vznikla na začátku roku získáním nadlinkové zakázky Vodafone. Druhou zákázku, a to BTL a direct marketing, vyhrála v tendru Y&R Czech Republic v červnu.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).