Y&R brands zavádí v Team Red nový agenturní model

1. 9. 2010 15:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Síť Y&R Brands oficiálně oznámila přejmenování výhradní agentury pro klienta Vodafone Y&R Czech Republic na Team Red a představila model jejího fungování. Agentura bude navzdory trendu vše integrovat rozdělena na dvě části – nadlinkovou a podlinkovou. Každá má samostatné vedení, která budou podléhat jednomu řediteli. Konkrétní jména odmítl Petr Havlíček, ředitel Y&R Brands, uvést. „Team Red je samostatná agentura v rámci sítě vyhrazená pouze jednomu klientovi. Něco podobného mělo Leo Burnett pro Tesco, ale tam se ovšem jednalo o divizi agentury,“ vysvětluje nový model Petr Havlíček. Pod novým názvem pracuje Team Red sice už několik týdnů, agentura vznikla na začátku roku získáním nadlinkové zakázky Vodafone. Druhou zákázku, a to BTL a direct marketing, vyhrála v tendru Y&R Czech Republic v červnu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.