V Praze se uskuteční odborná konference Social Marketers Summit

6. 9. 2010 11:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jednodenní odborná konference zaměřená na dynamicky se rozvíjející oblast marketingu v sociálních sítích s názvem Social Marketers Summit se koná 9. září v pražském Slovanském domě. Cílem konference je odpovědět účastníkům na otázky spojené s marketingem v komunitním prostředí: Jsou komunity vhodné pro mou značku? Která z komunitních služeb je právě pro mě vhodná – Facebook, Twitter, Linkedin, Lidé, Líbímseti? Jak mám reagovat na negativní odezvu v komentářích? Jak mám měřit a vyhodnotit úspěch či neúspěch?
Ze zahraničí do Prahy organizátoři přijedou přednášet: z USA Ericu Swallow, která pracuje v celosvětově známém online periodiku Mashable.com a z Německa Thorbjörna Warina ze společnosti wooga, která je jedním z největších evropských producentů komunitních her. Erica Swallow si připravila prezentaci na téma rozvíjejících se, dosud nepříliš známých komunitních služeb, Thorbjörn Warin rozebere problematiku herního průmyslu v sociálně-mediálním prostředí. Alena Ivánková odstartuje celou konferenci prezentací dat z analýzy českých a slovenských online komunit. Josef Šlerka, ředitel vývoje Ataxo Interactive poskytne marketérům návod na to jaké otázky klást při marketingovém působení v sociálních sítích. Tomáš Hodboď z České televize bude hovořit o propojení televizního vysílání a
Facebooku, Pavel Hacker s Markem Prchalem rozeberou oblast Public Relations a péče o značku na příkladu politických kampaní z jara letošního roku.
Konference je určena všem marketérům, novinářům a podnikatelům, kteří se zavývají oblastí sociálních médií a v tomto relativně novém odvětví se chtějí zorientovat, nalézt odpovědi na své otázky a případně i partnery, se kterými své projekty realizovat.
Více informací lze získat na http://socialsummit.cz.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.