Telefónica O2 otevřela „Muzeum atrap“

14. 9. 2010 14:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Telefónica O2 zaznamenala úspěch s krabicovými exponáty ze své televizní reklamní kampaně a rozhodla se uspořádat interní kampaň pro své zaměstnance. Během září navštěvuje „Muzeum atrap“ se sbírkou modelů vytvořených z krabic sedm největších O2 center a nabízí na vyzkoušení i jejich funkčnost. Kromě modelů z reklamy doplňují výstava také nové exponáty. Kreativu „ožívajících krabic“ zajistila VCCP. 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.