Telefónica O2 na Slovensku komunikuje prostřednictvím loutek

20. 9. 2010 12:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Nová kampaň slovenské Telefóniky využívá ke komunikaci produktu O2 Fér tradiční loutky vedené loutkoherci. Zahrnuje dva televizní spoty, tři printové vizuály, rádia, venkovní reklamu, internet a BTL nosiče. Loutky mluví hatmatilkou, což má spotům dodat netradičnost a vtip. Kreativu zpracovala agentura VCCP, která se stará o komunikaci O2 na všech trzích, kde značka působí, s výjimkou Irska.

Na komunikaci O2 na Slovensku se podílí také VCCP Praha. Aktuálně připravila kampaň pro nový produkt – nabídku pro podnikatele O2 Moje Firma. V kampani se objevují celkem čtyři „pomocníci“, jako je pružina pro zobrazení flexibility či kalkulačka pro zobrazení slevy. O2 pomocníky inzeruje v tisku, na venkovních nosičích a v rozhlasových spotech.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.