Snickers se novou příchutí hlásí k Nutcase

21. 9. 2010 18:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Mars Czech uvádí na trh tmavou limitovanou edici tyčinky Snickers Nutcase. Ta odkazuje k aktuální kampani, která vedle ČR běžela v podobné formě také ve Finsku. Tyčinku zde propagují mladí extrémní sportovci. Nutcase přitom znamená anglicky blázen, ale také „bedna plná ořechů“. Tyčinka Snickers Nutcase bude nyní uvedena na trh v období od září do listopadu tohoto roku. Jako podpora prodeje jsou připraveny dárky v podobě svačinového boxu, klíčenky či létající talíře. na facebooku má stránka věnovaná Nutcase přes 5000 fanoušků. Členové Nutcase týmu se letos prezentovali např. na přehlídce freestyle motokrosu Horsefeathers FMX Jam – Volume 5, kde se soutěžilo o Nutcase Snickers Best style. Libor Podmol zároveň v Americe připravuje video, které by mělo jít do kin. Martin Černík získal na československém mistrovství v surfingu bronzovou medaili, i na této akci se udílela cena Nutcase Best wave. Tým „Nutcase“ se prezentuje i na vlastním video kanále na You Tube.

 

Redakce MAM

Další zajímavé čtení