Samoobslužné restaurace The PUB chtějí expandovat do Německa

24. 9. 2010 14:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tuzemské restaurace The PUB letos zahájí expanzi do Německa. První restaurace s touto značkou bude na přelomu září a října otevřena v Berlíně, a pokud se osvědčí, tak firma hodlá v Německu zprovoznit franšízovou síť čítající několik desítek těchto restaurací. Informoval o tom jednatel společnosti The PUB Franchising Jaroslav Stuna. V Česku nyní funguje deset restaurací The PUB, ve kterých si lidé čepují pivo sami ze samoobslužných píp.
„Berlín je náš pilotní projekt v Německu, pro které má naši licenci jedna izraelská společnost. Po zhruba půlročním testovacím provozu uvidíme, zda německý trh náš koncept akceptoval. Pokud se ukáže, že tam má šanci na úspěch, tak máme v plánu po celém Německu spustit několik desítek restaurací The PUB,“ uvedl Stuna.
V německých restauracích The PUB si hosté budou točit piva od tamních regionálních pivovarů. „České pivo tam bude také, nicméně pouze jako doplněk k lokálním německým značkám. Německo je specifické v tom, že tam není jedna silná značka piva akceptovatelná na celém trhu. Proto jdeme cestou lokálních pivovarů,“ podotkl Stuna.
Společnost The PUB Franchising v následujících letech uvažuje o expanzi také na Slovensko či do Rakouska a v hledáčku má Anglii. „Zájem ve světě o náš koncept restaurací je,“ podotkl Stuna.
První restaurace The PUB byla v Česku otevřena v roce 2005. Do konce letošního roku by měly být na tuzemském trhu otevřeny další dvě provozovny a jejich celkový počet tak vzroste na dvanáct. Společnost The PUB Franchising vlastní tři podnikatelé.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.