Rodiny rádií zvyšují pokrytí skrze dokrývače

27. 9. 2010 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Již delší dobu skupina Media Bohemia nerozšířila své rodiny rádií (Blaník, Hitrádia, Fajn a Rock Rádia) o nové stanice. „Media Bohemia je sice připravena investovat do expanze, ale možnosti na trhu už jsou omezené,“ zdůvodnil tiskový mluvčí Lukáš Novák. Rozšiřování pokrytí stanic se tak děje pouze prostřednictvím dokrývačů, a to zejména u menších rodin rádií: Fajn a Rock Rádií. V červenci se sice Rádio OK změnilo na Rádio Blaník východní Čechy, ale to byla pouze formalita, Rádio OK s Blaníkem dlouhodobě programově spolupracuje.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.