Počet Čechů trávících dovolenou v tuzemsku vzrostl na 34 %

1. 9. 2010 16:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tuzemskou dovolenou si letos dopřálo 34 procent Čechů. Třetina obyvatel si dovolenou nebo výlet plánuje ještě do konce září. Uvedla to agentura CzechTourism. Podle odhadu společnosti Mag Consulting stoupl počet Čechů trávících dovolenou v tuzemsku proti loňsku o desetinu. Loni byl nárůst dvacetiprocentní.
„Letní sezona je u konce, ale babí léto a teplejší podzimní dny by mohly k tuzemské dovolené vylákat ještě třetinu Čechů,“ uvedla vedoucí kampaně Dovolená v Česku – to letí Markéta Chaloupková.
Největší chuť na cestování po Česku mají lidé do 44 let, vysokoškoláci, domácnosti s vyššími příjmy a Pražané, nikam se naopak nechystají především senioři nad 60 let či lidé ekonomicky neaktivní nebo s nižšími příjmy.
Kampaň se sloganem „Dovolená v Česku – to letí“ zahájila agentura CzechTourism v květnu. Realizace kampaně si do konce roku 2010 vyžádá 30 milionů Kč, z toho 85 procent je hrazeno z prostředků Evropského fondu pro regionální rozvoj a 15 procent ze státního rozpočtu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.