Nově v srpnu vzrostl podíl na sledovanosti nad 30 procent

10. 9. 2010 11:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V měsíční sledovanosti televizí si v srpnu nejvíce polepšila Nova. Její podíl na sledovanosti (share) u diváků starších 15 let vzrostl o více než dva procentní body na 30,15 procenta. Nejvýraznější pokles zaznamenala v minulém měsíci stanice ČT2, které podíl klesl o 1,76 bodu na 4,47 procenta. Vyplývá to ze statistik, které zveřejnily Asociace televizních organizací (ATO) a společnost Mediaresearch.
Průměrná denní sledovanost tuzemských televizních stanic v průběhu srpna vzrostla o čtyři procenta, stejně jako v meziročním srovnání.
Z velkých televizních stanic se v srpnu dařilo Primě, jejíž podíl na publiku vzrostl na 16,92 procenta oproti 16,78 procenta v červenci. Veřejnoprávní ČT1 si ve sledovanosti mírně pohoršila o 0,03 bodu na 18,02 procenta.
Sportovní ČT4 share klesl o 0,63 bodu na 2,3 procenta, zpravodajská ČT24 si polepšila na 4,38 procenta oproti 3,61 procenta před měsícem.
Mezi digitálními komerčními stanicemi se v srpnu nejvíce dařilo Nově Cinema, která zvýšila svůj podíl na sledovanosti o 0,32 procentního bodu na 4,12 procenta. TV Barrandov klesl během srpna share o 0,09 bodu na 4,61 procenta.
Stanicím ve skupině At Media klesl v uplynulém měsíci podíl na publiku celkově o mírných 0,03 bodu na 2,64 procenta. Skupinu tvoří celkem 13 televizních stanic, nejvyšší share z nich měla v srpnu TV Public, a to 0,45 procenta. Ostatním televizím, kam patří například zpravodajská stanice Z1 či HBO, klesl celkový podíl na publiku na 9,4 procenta oproti 10,27 procenta v červnu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.