Nominace na ceny VIA Bona jsou známy

10. 9. 2010 14:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nadace VIA zveřejnila nominace na 13. ročník Ceny VIA Bona. Šanci získat cenu mají advokáti, kteří zdarma pomáhají neziskové organizaci změnit loterijní zákon, nebo česká škola financující stavbu škol v Etiopii. Poprvé může být také cena udělena in memoriam – dárce závětí podpořil vzdělávání peruánských dětí a organizaci bojující proti obchodu s lidmi. Jak firemní, tak soukromé dárcovství v loňském roce oproti roku 2008 kleslo v řádech stovek miliónů Kč  – podle odhadů Ministerstva financí pokles bude větší než 10 %. Přesto na cenu VIA Bona bylo letos nominován rekordní počet 91 přihlášek. Vítězové 13. ročníku cen VIA Bona budou vyhlášeni v úterý 23. září. Letošní novinkou bude navíc Cena novinářů, kterou zástupci českých médií udělí vybranému individuálnímu dárci.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.