Nokia vymění generálního ředitele

10. 9. 2010 11:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Generálním ředitelem finského výrobce mobilních telefonů Nokia bude od 21. září Stephen Elop (46). Jeho předchůdce Olli-Pekka Kallasvuo (57) končí. Nokia uvedla, že šéfa vymění, protože zaostává v ostré konkurenci rivalů v čele s americkými společnostmi Apple a Google na trhu takzvaných chytrých mobilů.
Elop řídí podnikovou divizi Microsoftu a v Nokii se k 21. září stane prezidentem a generálním ředitelem. Personálnímu rozhodnutí předcházel 20procentní propad akcií Nokie od začátku roku, protože firma musela dvakrát zhoršit předpověď svých výsledků a varovat investory. Na finančním trhu sílily spekulace, že Kallasvuo z vedení Nokie odejde.
„Elopovo silné softwarové zázemí a osvědčené změny managementu budou hodnotnými aktivy,“ uvedl předseda Nokie Jorma Ollila. Firma podle něj potřebuje ve své transformaci přitvrdit, napsala agentura AP. Kallasvuo je generálním ředitelem Nokie od roku 2006 a provedl ji jednou z nejvýraznějších transformací za její 145letou historii.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.