Návštěvnost webů v srpnu: 7,2 milionu lidí

29. 9. 2010 12:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Návštěvnost tuzemských internetových serverů se v srpnu proti předchozímu měsíci zvýšila o desetinu na 7,2 milionu uživatelů. Počet českých návštěvníků stoupl o devět procent na 5,54 milionu. Vyplývá to z měření NetMonitor, které provádí společnost Mediaresearch.
Organizátoři projektu přitom ještě na konci srpna očekávali proti červenci další pokles. Podle odborníků se na srpnovém nárůstu mimo jiné projevily záplavy na severu Čech.
Celkový počet zobrazených stránek se zvýšil o téměř 16 procent na 6,8 miliardy. Uživatelé strávili v srpnu na internetu v průměru 20 hodin a 24 minut, což je o čtyři a půl hodiny méně, než předchozí měsíc.
Nejnavštěvovanější byl portál Seznam s růstem o 420 000 na 5,2 milionu uživatelů, na druhé místo se posunul zpravodajský iDnes s růstem o 260 000 na 3,61 milionu návštěvníků a těsně za ním skončily Novinky, které si polepšily o 190 000 na 3,59 milionu uživatelů. Seznam s 2,33 milionu uživatelů dominoval i žebříčku denní návštěvnosti, druhé byly opět Novinky a třetí Centrum.cz.
Největším provozovatelem internetových serverů byl Seznam s 5,67 milionu návštěvníků, následuje Mafra s 3,68 milionu a Impression Media s 3,5 milionu uživatelů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.