Modelka Klumová tváří kosmetické značky Astor

13. 9. 2010 08:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Populární německá topmodelka Heidi Klumová se stane novou tváří a uměleckou poradkyní kosmetické značky Astor. Zákazníkům bude radit s používáním moderních makeupů a zároveň sdělovat své názory na módu spotřebitelům, tisku a osobám, ovlivňujícím trendy kosmetiky. Klumová, která se mimo modelingu prosadila také jako úspěšná moderátorka, producentka, herečka, módní návrhářka či podnikatelka, tvrdí, že je dlouholetou ctitelkou této značky. Smlouvu podepsala se společností Coty, která značku vlastní. Jako poradkyně chce Klumová využívat svých bohatých zkušeností z oboru kosmetiky a módy. Sedmatřicetiletá modelka, jejímž manželem je americký zpěvák Seal, má dva syny a dvě dcery. Pověstná je prý tím, že odmítá lukrativní nabídky, kvůli nimž by musela hodně cestovat. Co nejvíce času chce trávit s rodinou.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.