Marketingovým ředitelem GTS CE Mastník

6. 9. 2010 12:09

autor:

GTS

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Na nově vytvořenou pozici viceprezidenta a ředitele marketingu telekomunikační skupiny GTS Central Europe nastoupil dosavadní šéf divize komerční podpory dceřiné firmy GTS Novera Miloš Mastník (1971).
Mastník bude zodpovědný za řízení marketingové komunikace skupiny GTS, vztahů s veřejností a segmentového marketingu. Dříve působil v Českém Telecomu, kde zodpovídal za řízení produktů a služeb. V roce 2004 nastoupil do společnosti GTS Czech, kde měl na starosti produktový marketing, strategii a rozvoj. Od roku 2008 působil jako ředitel divize komerční podpory společnosti GTS Novera se zodpovědností za marketingovou strategii, segmentový marketing, management procesů, PR, podporu prodeje a péči o zákazníky.
V poslední době měl Mastník na starosti řízení projektů GTS se zaváděním nových obchodních modelů, které vyplývají z postupné unifikace služeb firmy. Zároveň také koordinuje integrační proces nedávno koupeného rumunského operátora Datek.
„Vytvoření nové regionální pozice marketingu GTS je součástí naší strategie směřovat ke konsolidaci a sjednocení marketingových aktivit celé skupiny,“ uvedl generální ředitel Adam Sawicki.
Skupina GTS Central Europe působí v ČR, Polsku, Maďarsku, na Slovensku a v Rumunsku. Její optická síť zasahuje i do dalších zemí, jako je Rakousko, balkánské státy, země Pobaltí, Rusko, Turecko nebo Ukrajina. V Česku působí její dceřiná firma GTS Novera.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.