Na nově vytvořenou pozici viceprezidenta a ředitele marketingu telekomunikační skupiny GTS Central Europe nastoupil dosavadní šéf divize komerční podpory dceřiné firmy GTS Novera Miloš Mastník (1971).
Mastník bude zodpovědný za řízení marketingové komunikace skupiny GTS, vztahů s veřejností a segmentového marketingu. Dříve působil v Českém Telecomu, kde zodpovídal za řízení produktů a služeb. V roce 2004 nastoupil do společnosti GTS Czech, kde měl na starosti produktový marketing, strategii a rozvoj. Od roku 2008 působil jako ředitel divize komerční podpory společnosti GTS Novera se zodpovědností za marketingovou strategii, segmentový marketing, management procesů, PR, podporu prodeje a péči o zákazníky.
V poslední době měl Mastník na starosti řízení projektů GTS se zaváděním nových obchodních modelů, které vyplývají z postupné unifikace služeb firmy. Zároveň také koordinuje integrační proces nedávno koupeného rumunského operátora Datek.
„Vytvoření nové regionální pozice marketingu GTS je součástí naší strategie směřovat ke konsolidaci a sjednocení marketingových aktivit celé skupiny,“ uvedl generální ředitel Adam Sawicki.
Skupina GTS Central Europe působí v ČR, Polsku, Maďarsku, na Slovensku a v Rumunsku. Její optická síť zasahuje i do dalších zemí, jako je Rakousko, balkánské státy, země Pobaltí, Rusko, Turecko nebo Ukrajina. V Česku působí její dceřiná firma GTS Novera.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?