V dnešní MF Dnes a Blesku vyšla tradiční srovnávací reklama Kauflandu, tentokrát ale s novým prvkem – postavou červeně oblečeného muže, který dalekohledem sleduje „jak je ten Kaufland levný“. Jedná se přitom o napodobeninu postavy z aktuální reklamy a tudíž o porušení etického kodexu Rady pro reklamu. Podle Libora Štajera z advokátní kanceláře KMVS je v tomto případě naplněna definice nekalosoutěžního jednání. Ahold zatím své další kroky nechce komentovat. V případě, že by se obrátil na soud, by mohl případ nabrat podobný směr jako u nedávno dořešeného sporu s „parohy“, kdy se Vodafone musel omluvit T-Mobilu. Michael Šperl z marketingu Kauflandu na dotaz M&M uvedl, že se jedná o standartní postup srovnávací reklamy Kauflandu a parodií postavy cizí reklamy na nikoho neútočí.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?